
Mistrzostwa Polski w oklejaniu samochodów – 2 edycja
W Poznaniu odbywają się właśnie targi Euro-Reklama Visual Expo. Od 12 do 15 kwietnia wystawcy promują swoje produkty i projekty z branży reklamy wizualnej. Możemy odwiedzić stoiska oferujące różne rzeczy, od smyczy reklamowych, przez odzież odblaskową, fotografię, wydruki reklamowe po duże maszyny drukarskie. Jednym z głównych punktów trwającej imprezy jest rywalizacja pomiędzy zespołami o miano najlepszego „oklejacza” samochodów w Polsce. My postanowiliśmy przyjrzeć się tym zawodom i odwiedziliśmy poznańską halę targową w pierwszym dniu trwania tej imprezy.
Mistrzostwa organizowane są drugi rok z rzędu. W zeszłym roku w zawodach startowały 4 zespoły, w tym roku takich zespołów jest 6. Cała rywalizacja trwa przez 3 dni targowe. Każdego dnia obowiązują inne zasady.

- maska
- dach
- lewe przednie nadkole
- lewe przednie drzwi
- tylny i przedni zderzak
- dwa lusterka
Uczestnicy byli oceniani według następujących kryteriów:
- precyzja aplikacji
- dopasowanie motywów
- technika wykończenia
- oklejanie trudnych elementów (dwa lusterka, dwa zderzaki)
- czas
Poniżej przedstawiam kompilację zdjęć z trwania zawodów.
Dodam jeszcze, że drugiego dnia zadanie polegało na kreatywności. Liczył się pomysł i projekt przygotowany wcześniej. Kategoria freestyle cieszy się zawsze dużą popularnością wśród widowni. Dzień trzeci, kończący zawody to oklejanie wg, projektu przygotowanego przez organizatorów i pokazanego już na stoiskach zawodów.
Zwycięzcą konkursu zostanie firma, która łącznie w ciągu trzech tur i trzech dni konkursu zdobędzie najwyższą ilość punktów przyznanych przez Jury.
Poza zawodami prowadzone były również pokazy oklejania, między innymi na Porsche 911 i Lamborghini.
Na koniec pozostaje mi Was zaprosić na nasz fanpage na facebook-u, poświęcony oklejaniu samochodów.
autor: Łukasz Wilk